Noniin, nyt niitä luvattuja kuvia, kun sain Tethykset alle ja kytkintä shimmailtua siten, että pystyi kunnolla jo ajamaankin mm. kuvauspaikalle. Pahoittelut, etten jaksanut pestä kuvia varten.

Tethyksien ja napojen välissä on 25mm adapterit edessä ja 30mm adapterit takana. Halusin, että ei ole mitään tajuttoman kokoista limppua ja toisaalta halusin, että mahtuu pyörimään ongelmitta.










Nyt on sitten se tuhannen taalan kysymys, että mitäs sitten. Periaatteessa auto on nyt ihan jees käyttökunnossa. Mieli tekisi lukkoperää ja perä olisi varmaan muutenkin pistettävä kuntoon, kun alkaa olla puoli miljoonaa ajettuna melko väljä. Ulkokuori pitäisi rempata... toisaalta tuo on tavallaan aika sympaattinen, kun siellä täällä on ruostekukkaa, lommoa ja eriväristä ovea, mutta pääasiassa maalipinta on kuitenkin hyvä. Hammastanko vaatii kiristystä, tai ainakin jossain etupäässä on väljää, vaikka katsuri ei mitään löytänytkään. Toisaalta tähän on hommattuna uretaanipuslat valmiiksi, joten niitä vaihtaessa olisi ohjausvaihdekin näppärä irrottaa tiukkausta ja tarkastelua varten.