Myydään ajamaton moottoripaketti pois projektin suunnan vaihduttua hieman eri suuntaan.
Lohko/
kytkin:
-"R"-lohko eli vahvempivaluinen
-porattu 96,5mm
-Wiseco- männät kympin välyksellä
-H-profiilit (152mm)
-tasapainotettu erikseen kampiakseli,
vauhtipyörä, dampperi-uudet laakerit, stefat ja tiivisteet
-uusi korkeatuottoinen öljypumppu
-dekkitaso ja lohkon alapinta oikaistu
-öljysumut
-dampperipyörä by Bling Factory, triggerillä-vauhtipyörä 7,2kg Bling Factoryn teräksinen
-Sachs SRE -765 M5- asetelma ja jousitettu kytkinlevy (240mm)
-KL-racing pinnapultit-16v leveät jakorattaat
-KL-Racingin leveä jakoremmi-uusi remminkiristin
-Uusi vesipumppuym ym..
Kansi:
-huippu 530- kansi, joka viety pitkälle. Lähtötilanne oli virtauslappujen mukaan 213hv imupuoli, 192hv pakopuoli vakioventtiilein. 32% parempi virtaus verrattuna vakio 531- kanteen. Viimeisimpään versioon päivitetty muotoillut 46/38 venttiilit (Inter Valvesin imuset ja Rosteripakoset). Kanavat tehty entistä pidemmälle ja kohdistettu jne jne. Jäykät jouset ja custom retainerit. 1,7mm siivua otettu siivua pois. Purkat noin 9:1. Nokka-akseli Enem K15turbo "Custom" (292/12,6/113/2,6/0,40) ja Nuke Performancen säädettävä nokkapyörä. Vastaavalla kannella vajaalla 1,15bar paineella Holset hx40super tarjosi penkissä 405hv/551nm.
-Imusarja custom- homemade-Pakosarja aika röyhkeä custom HST/RST sarja, joka sovitettu 7/9 sarjalaiseen käypäiseksi. T4- laipalla ja yhdellä 50mm hukkaportilla.
Moottorinohjaus:
-Käyttämätön Tatech T32 ja Tatech 4syl johtosarja-aihio.Lähes kaikki osat uusia ja pakasta vedettyjä.
Imu- ja pakosarjat + Tatechin voin mahdollisesti myydä erikseenkin.Koko könttänä 5200e. Ei halpa, mutta huomattavasti halvempi kuin lähteä itse tekemään vastaavilla osilla. Mahdollisesti mukaan mahdollista saada myös muita viriosia. Myös M90-laatikko moottorin perässä. 
Vastaan asiallisiin kysymyksiin ja tarjouksiin. En lähetä mihinkään.
Herkko Toivanen
o5o3418838
Kuopio/Siilinjärvi