Tekaiseppas LH:n toimilaitetesti ja laita yhden suuttimen tilalle se hehkulankapolttimo.
Ohjeet löytyy takapotkujen FAQ:sta LH-vikakoodi topicista (nastoitettu topic).
Jos se ei vilku suutintestin ollessa meneillään, kaivelisin sen järjestelmäreleen (suutinreleeksikin kutsuttu) sieltä kuskin etulokarista esiin ja tarkastaisin sen.
Nimittäin B230FT/K se huolehtii myös monesta muustakin virransyötöstä. Hyvä ehdotus on myös bensapumpun rele, jonka juotokset repeävät vanhuuttaan hyvin usein. Tosin tarvikerele saattaa pettää parissa vuodessa.
Outoa on nimittäin se, jos järjestelmässä ei ole bensanpainetta sen jälkeen kun pumppu on pyörähtänyt virtojen päällelaiton yhteydessä. Painetta pitäisi olla, jos bensanpaineen säädin on ehjä.
Ja ei, autossasi ei ole käynnistyksen estoa jos avain on musta eikä ole ns. harmaa pullukka, vaan kuten 200-sarjalaisessa. Käynnistyksen esto tuli 1996 eteenpäin (esiintyy göranismia, eli suottaapi olla, suottaapi olla olemati).
Ns. suutinrele syöttää turbossa suuttimet ja puolan sähköt, bensapumpun rele bensapumpun, IMMun, suutinreleen ohjaussähkön, TK-servon ja lambdan lämmityksen ja vähän muutakin.
LH:n vikaan en usko, sillä ne ovat joko sellaisia, että suutin trankku on palanut tai sitten koko purkki on mykkä. Jos vikakoodiksi tulee 1-1-1 A2 pinnistä, LH:n mielestä kaikki on kunnossa.