Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

volvo 850 1996 ABS vikakoodi, ja taka-akselin poikittaiset vakaajatangot

• 3 Vastauksia
  • 1162 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petri.hytti

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
 Varmistellaanpa nyt tätäkin, eli tuo minun murheenkryyni antaa vikakoodiksi apukuskin etu ja takapyörän ABS anturit, pakkasella ko valo ei pala, paloi ennen talvea, ja kun talvi väistyi syttyi taas palamaan. Volvotietäjät kaukaisessa espoon maassa sanoivat että se johtuisi ABS-boksista ei antureista. Voiko antureita mitata millään??? Toinen kysymykseni koskee 850 volvon taka-akselin vakaajatangon ulommaisten tukien vaihtoa, onko siihen olemassa jokin jippo, esimerkiksi se että rälläköisi vanhat pois. Useampi korjaamo on jo pelotellut että vaihto on erittäin hankalaa, ja kallista??? Kiitos taas jo etukäteen teille Volvo-jumalille, kun vastaatte mun tyhmiin kysymyksiin.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2016, 09:33:58 kirjoittanut petri.hytti »

Poissa tdi-arska

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Samaa mieltä kuin espoonmaan arvuutteliat, olen vaihtanut antureita (vikalukian/tietokoneiden ohjeiden käskystä) + kehiä maksoi satasia ja vika boksissa joka maksoi vaan satkun !
Ohjeita löytyy sivuilta miten mittaat niitä, porakonetta käytät puslakumien irroitukseen ???

Poissa petri.hytti

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Kerrothan lisää tästä maagisesta poraustavasta??? porataan pultit pois vai???

Poissa Chili

• Grand Luxe Touring
  • Ystävät tulevat ja menevät; viholliset lisääntyvät
Heinon korjaamo Olarinluomassa tehnyt mulle kahteen volvoon poikittaustuennan päiden vaihdot. 250 eur.

...niin ja Bilia teki kustannusarvion muutama vuosi sitten: reilut 1.000 eur maksaisi heillä.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2016, 16:27:38 kirjoittanut Chili »
Käsittämätöntä maailmassa on se, että se on käsitettävissä.

Carcom Oy  Elekma