0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aihetta sivuten, minkä firman nokkaremmejä ootta käyttäny? Itellä on nyt tuommonen B230FT (vissiinki ) ja nokkahihnan vaihosta alkaa olla se sata tonnia. Mietin vaan että haenkouuet rojut paikallisesta Fixus-liikkeestä, Motonetistä vai Siniseltä?
Motonetistä Gatesin remmi ja SKF:n kiristin, kehuttu kombinaatio. Itelläkin sellaiset vinokoneissa.
Mulla on just hihnanvaihto menossa B230FK:n kanssa (pitää käydä stefaostoksilla). Hihnanvaihto kiristimineen on sellainen reilu tunnin homma. Ainakin tuossa nokka pyörii vapaasti ympäri vaikka ykkösen ja nelosen mäntä on yläkuolokohdassa, piti oikein kokeilla.Starttimoottori avaa hienosti hihnapyörän pultin
:-\En oo 110% varma mutta b200F, niin ei ainakaan hajoo, mutta enpä usko et b230fk hajoo.Silti en päästäis katkeamaan vaikka ei hajoaisikaan.
Ei mulla oo ainakaan vielä hajonnu, mut oon kuullu että ei hajoais.Saatto olla b200k tai b230k, en muista mutta korjatkaa jos oon väärässä.Volvo 240:ssä jakohihnan ja kiristinrullan vaihto ei oo vissiin kovin pitkä urakka?
B200K kilahtaa myös, B230K en tiedä, luulisin että kyllä, männän reunoihin?