0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Komia peli, ja sulla se oikee sisustaki näköjää.
Mielenkiintoisin tapahtuma oli kun lähdin huollon pihasta ja kiihdyttelin hieman reippaammin. Tuntui kuin auto olisi ollut jotenkin pirteämmän oloinen ja laatikon vaihdot olivat mielestäni nopeampia + täsmällisempiä verrattuna aikaisempaan. Tuon lisäksi aivan kuin momentinmuuntimen luisto tietyissä tilanteissa oli pienempi kuin ennen. Parhaiten tuota laatikon toimintaa voisi luonnehtia "napakaksi". Kotiin päästyäni lueskentelin huollon erittelyä niin siellä luki, että laatikon ohjelmisto päivitetty uudempaan versioon. Mielenkiintoista. Ei nuo tuntemukset rajoittuneetkaan ilmeisesti vain korvien väliin, koska muutoksen huomasin ennen kuin tiesin niitä edes tehdyn .
Mielestäni heidän pitäis päivittää kaikki softat autossa kun teet huollon... en sitten tiedä miten on Suomessa.Ruotsissa ainakin mainostavat kovasti että samalla kun huollon tekevät niin päivittävät myöskin softan kaikkiin osiin.Eikö autossa ole nytten Sensus 3.0? Vai eikö he pävittäneet sitä?(Kuva poistettu lainauksesta.)
Harvemmin näitä uusia V60:iä olen nähnyt. S60:ssä tuo keula ei oikein omasta mielestä sovi perän muotoihin, mutta farkkuna tää on kyllä todella hyvän näköinen Ps. Itse olen enempi vanhanliiton Volvo-miehiä, mutta toki hommaisin 2000-luvun Volvon käyttikseksi jos olisi varaa... :hello:
Tulitko aamulla ennen kahdeksaa vastaan Porissa? Ainakin oli kivannäköinen valkoinen V60 valkoisilla vanteilla.
Paljon mahdollista. Tuli ajeltua sieltä Rauman suunnalta Tiilimäelle päin ja sieltä koukun kautta Helsingitielle.