Voi vi.....

nythän tuo myrkyn lykkäsi. Startin jälkeen pelaa n.minuutin hyvin, jonka jälkeen alkaa hitonmoinen ravistaminen, ja plx alkaa näyttämään Leania eli 20+afr. Kaasulla joutuu härnäämään kierroksia ylös, ja välillä koittaa vähän loikasta putkessakin. Pumppu surisee kyllä täyttöaukosta kuunnellessa, vaan suht kimeästi. Tasainen surina niin kauan ennenkuin meinaa tyhjäkäynnillä sammua. Siinä pisteessä kun meinaa kone sammua, niin alkaa tuo surina heittelemään samaa tahtia mitä takavalot(ylläri sinänsä). Ehdotuksia?

E: tässähän on tuo "OBD Look a like" pistoke eikä tuo vanhempi vilkkuvälkky diagnostiikkapistoke, enkä omista rojuja ja nippeleitä lukea koodeja.
E2: Tuossa joutessani kävin ulkona. Siinä se laihalle heitteli tyhjäkäynnillä. Seuraavat toimenpiteet järjestyksessä:
- Nyppäsin maffin liittimen irti: Nousi tyhjäkäyntikierrokset, ja käytti harvemmilla väleillä kierrokset melkein nollissa. -> Liitin kiinni.
- PLX:n lambdaliitin konehuoneesta irti, ja takaisin paikalleen.(En löytänyt muuta lambdaa putkesta, kuin tuon laajakaistan=Laajakaistalta ilmeisesti signaali myös Lh:lle?)
- Sitten heiluttelin ja kääntelin imuputkea tuosta ahtimen ja immun välistä heti perään kun olin tuon plx:n liittimen käyttänyt irti, ja boom: 14.6 - 15.00 Afr väliä tyypillisesti seilaa, ja taas pelaa?
Mystisiä vehkeitä.. vielä kun selvittäisi mistä tuo johtuu. Ennen tätä päivää saattoi satunnaisesti heittää ko. vian päälle..

E3: Plx:n lambdan signaalijohdon liitin hapettumasta vihreä. Olipa suuri ongelma taas
