Mustaan suoritettu koneenvaihto pariviikkoa sitten, laakista käyntiin. Tai no ei ihan laakista kun unehtu laittaa maakaapeli koneen ja korin väliin, ei antanu kipunaa eikä pelannu ö-painevalo

Tulipa siinä samalla huomattua, että kytkinhaarukassa oli väärä painelaakeri paikoillaan (liian matala). Ei ihme jos ei kytkin oikein irrotellut. Korkeampi painelaakeri olis ollu hyllys mutta eihän se sopinut haarukaan. Haarukkaan kävisi paimalla laitettava laakeri ja hyllyssä oleva on tapeilla varustettuun haarukkaan. Laitoinpa sitten prikkoja haarukan kuulan ja kopan väliin, ny toimii. Sähköt siivottu ja selvitetty itselle miten ne joskus tuli tehtyä

Pyyhkijöille pitää katkasin ettiä kun olen "lainannut" sen johonkin, ja kierroslukumittari hankkia kun nykyinen näyttää ihan mitä sattuu.
Ruostepaikat tehty kummankin takapyöräkotelon etunurkkiin, muualta ei paikattavaa löytynyt. Äänieristemassatkin tuli kaavittua melkein koko lattiasta, apukuskin lattia jäi vielä kaapimatta kun sinne on joku kerännyt varaosia. Hyvin lähti bitumit kuumailmapuhaltimen ja puukon avulla. Vähän lämpöä niin sai puukolla vetää peltiä myöden, jollakin teräslastalla olisi saanut vielä paremmin. Kylmänä ensin koitin mutta lähti vaan sellasia kynnen kokosia muruja kun taltalla ja vasaralla hakkas.
Jos muilta tekemisiltä ehtii niin viikonloppuna vois taakse vähän linkkejä muutella ja etupäätä levittää. Niin ja mölinänvaimenninkin pitäs laittaa, on siellä nyt alkuperäinen etupönttö paikallaan mutta tuntuu ettei se juuri vaikuta mökään. Ennenvanhaan olis kyllä tuommonen kelvannut siviiliautoon kylänringille kun aina kaasua nostaessa paukahtaa muutaman kerran putkessa (ja yleensä vielä kerran koneen sammuttamisen jälkeen)
