Pieni päivitys välillä.
Pari kuukautta takaperin katkesi kytkinvaijeri, niin se piti vaihtaa. Oli kiire, ja paikallisesta löytyi Propartsin vaijeri.
Ainakin vielä on kestänyt... (koputtaa puuta).
----------
Tänään (14. kesäkuuta) tein etujarruremppaa, kun vasen etujarrulevy oli loppu (en muistanut ottaa kuvaa, mutta takapuolella oli pari milliä rautaa jäljellä).
Sisäpuolen männät olivat jumittaneet, ja sain ne rasvailemalla nyt ainakin hetkeksi toimimaan, mutta todennäköisesti joutuu laittamaan uudet tiivisteet ja huonolla onnella kunnostetun jarrusatulan.
Vasen etujarruputki meni myös uusiksi.
Näistä pari huonoa kuvaa:
Uusi jarruputki (Näköjään osunut huono kuvakulma, koska putki ei oikeasti ole tolpassa kiinni...

)

"Professional" ilmaustyökalu

:

-------
Pelkääjän puolen etusatulaan vaihdoin ilmausruuvin, kun vanhassa ei ollut ollen kantaa.
Ilmasin samalla vaivalla kaikki satulat, koska kuskin etusatulan olin joutunut käyttämään irti, niin en halunnut ottaa riskiä.
Jarrutuntuma parani jonkun verran (verrattaen 2016 syksyyn, jolloin vaihdoin etujarrupalat ja ilmasin jarrut).
Ei se edelleenkään ole niin hyvä kuin se varmaan voisi olla, koska takajarrulevyt ovat vaihtokunnossa (hylkäisivät katsastuksessa ainakin oikean takalevyn).
Vasen takaiskunvaimennin ei myöskään kelpaa katsastukseen, kun männän suojakuori on ruostunut puhki...
Melkein 577 000 km tällä on ajettu, ja näillä näkymin pohjaa tai helmoja ei tarvitsisi leimalle hitsata.
