Kyseessä on kavallus, kun sälli on laillisesti saanut auton haltuunsa (mutta ei omistukseensa) ja sitten kadottanut koko auton, osat tai rahat.
Jotain rajaa pitää olla ahneudessakin.
Pitää paikkansa. Mutta miten selität asian henkilölle joka piti sitä omanaan ja suunnitteli jopa sen, että ottaa siitä ainakin koneen itselleen jo siinä vaiheessa kun oli puhe kyseisestä autosta ja mikä siitä oli tarkoitus tulla. On jopa tällä foorumilla osista ilmoittanut kun katselin hänen profiiliaan.
Mielestäni aika häikäilemätöntä.
Ja nyt pokkana väittää että autosta minä saan 200, kuten oli "sovittu". Näin reilun vuoden jälkeen on hyvä väittää kaikenlaista ja luulla että sälli joka istuu tuolissa, ei tajua mitään asioista. Sen olen huomannut niistä viesteistä joihin hän on vastannut, että pitää minua mitääntietämättömänä ja tyhmänä juuri sen vuoksi koska jalkani ovat pois pelistä.
Mutta kaikki on tallessa ja kun ei kerran vastauksia ala kuulumaan, niin sitten pitää vaan raa'asti pistää asia eteenpäin.
Onneksi minun puolella on henkilöitä, jotka ovat olleet koko ajan ajan tasalla siitä, mitä kyseiselle autolle on pitänyt tehdä. Hän tosin ei tiedä kyseisistä henkilöistä/todistajista jos/kun asia niin pitkälle etenee, vaan luulee että asia on vain hänen ja minun tiedossa, ja että on vain hänen sana minun sanaa vastaan.
Mutta sehän on loppupeleissä minun etuni

Kiitokset vielä viestistäsi. Pitääpä pikimmiten laittaa viestiä ja hetken odotella vastausta ennen ilmoituksen tekoa.
Lainaus korjattu / Acke