Kesällle suunnitellut puuhastelut nyt venykin näin syksyyn. Kyseessähän oli siis maalipinnan ehostaminen. Syvimpiä naarmuja ei pois saatu, eikä ollut tarkoituskaan. Pesu/lumiharjanaarmut ja hologrammit pois, sekä 90 -luvun hehkeä kiilto takas. Tällä kertaa mentiin pelkällä liukkaripesulla sekä raudanpoistolla. Kesällä tuli tehtyä jo aikaisemmin savestus sekä pien- ja raudanpoisto. Raudanpoisto tehtiin Sonaxin Extreme Wheel Cleanerilla, pienpoisto Sonaxin pienpoistoaineella ja savestus Sonaxin claylla. Pienellä budjetilla mennään siis. Esipesu vaahtona Würthin Tehopesulla ja perään kinnastelut samalla aineella, vahvalla seoksella. Tämän jälkeen kuivaus ja tsekkaileen pintaa. No katossa ja konepellissä syvemmät naarmut ja holoja ympäri auton.




Konepelitä lähdettiin ajamaan Schollin S17+:lla ja valkosella Flexipadilla. Ei lähteny naarmut ei. Muutaman ajon jälkeen tuli mieleen, että kotoa hakemaan koneen mukana tullut karvalaikka. Tuolla lähti suurin osa naarmuista. Tämän jälkeen ajoin samalla setillä kuin aikasemmin ja viimeisimpänä perään Britemaxin Black Max oranssin Flexin kanssa. Loput autosta ajettiin läpi tuolla S17+ ja valkonen Flexi sekä Black Max ja oranssi Flexi. Kivasti palautu kiilto ja pienimmät naarmut poistu.




IPA -pyyhintä, varmuudeks vielä liukkaripesu perään. Tässä vaiheessa muistin vasta erikseen pestä vanteet

Pintaan Colliniten 476S ja muoviosille Auto Finessen Revive Trim Dressing.




Loput kuvat löytyy täältäKaikenkaikkiaan pitää olla tyytyväinen lopputulokseen, ensimmäistä kertaa tommosta vähän syvällisempää myllyttelyä. Mukavasti oppii tehdessä. Ens kerralla pitää varmaan ostaa parempia laikkoja. Keväällä olis tarkotus koittaa päästä naarmuista eroon, Schollin S3:sta ja lisää S17+ pitää ainakin ostaa. Helppoja aineita käsitellä, ihan sinuiksi en vielä tuona S17+:n kanssa päässyt, mutta vaatii hieman aikaa. Black Maxia oli hyvin helppo käsitellä. Tästä on helppo jatkaa, seuraavaks tars saada leimaan ja sen jälkeen ruveta värkkäileen lättyjä vanteille.