Elekma  Autoracing

B5252S

  • 2 Vastauksia
  • 1627 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 855

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
  • www.vrcf.fi
B5252S
« : 07.09.2016, 13:21:02 »
Mistä tunnistaa 850:sen B5252S kymppi venttiilisen nokat?
Vai onko imu ja pakonokat samanlaisia ?

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1057
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: B5252S
« Vastaus #1 : 09.09.2016, 14:20:52 »
toiseen saat pyörijän kiinni ja toiseen anturin vastinkappaleen.

Jos kuva auttais niin alempi on PAKO ja ylempi IMU.
http://i.ebayimg.com/images/g/6cEAAOSwSzdXC9bH/s-l1600.jpg

Kuvassa ne on ristissä silleen että Ylemmän oikean puolen pää tulee jakohihna puolelle.
Alemmassa se jakohihnan pää on taas vasemmalla puolella.

Hankala kertoa, kun en heti löytänyt parempaa kuvaa... :2funny:

PS: jos oot mennyt enemmän purkaamaan, niin sit on vähän hankalempaa hertoa kumpi on kumpi.
Pitäis katsoa VIDAsta onko samalla osanumerolla ne vai ei.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2016, 14:25:41 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa 855

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 69
  • www.vrcf.fi
Vs: B5252S
« Vastaus #2 : 10.09.2016, 22:36:26 »
Nokka-akselit selvisikin.
Samalla kun oli kerran nokkakansi auki tuli vaihdettua nostajat.
Neljä nostajaa oli hajalla.

 

Carcom Oy  Elekma