Meinasi jäädä pistoke multakin huomaamatta, jäi jotenkin "varjoon" mutta löytyihän se sieltä. Meillä oli myös kylmäkaappi miittingissä mukana ja apukuskien kovassa käytössä
Mulla lukee siinä kontin pistokkeessa max. 120W, ihan hyvin siitä riittää siis potkuakin.
Itsellä ei tainnut lukea muutakuin 12V. On tosiaan jännästi "varjossa", siksipä se on tainnut jäädä näkemättä. Siinä vasemmalla, alapuolella mistä takavalot voi vaihtaa, ainakin tässä S60:ssä.
BSR on todennäköisesti aika satavarma softa vaikka niiden lupaukset kuulostaa välillä epäuskottavilta, toisaalta niillä on myös vakio penkitystulokset näkyvillä. Tuleeko sulle PPC kun eikös niillä ollut muuten se että ecu pitää lähettää sinne tjsp?
mä liputan tuon itte ohjelmoinnin puolesta, ei tartte ikinä huoltoon viedessä mistään muistutella ja jos menee softat uusiksi huollossa sen kuin lataa uudestaan softan sisään ja kovaa ajoa. samoin jos epäilee ohjelmoinnista aiheutuvan jotain huolia voi tiputtaa vakio softan ja katsoa miten käy.
En vielä tuosta ohjelmasta tiedä minkä laitautan. Voi olla, että pitää jokin penkissä säädettävä laittaa. Tosiaan siis tuo kysely oli downpipestä ja catbackista.
http://www.vivaperformance.com/3-5-performance-downpipe-s60-v60-t6-awd-s80ii-t6-v70-xc70-iii-t6-xc60-t6/http://www.vivaperformance.com/cat-back-performance-exhaust-2011-s60-v60-t6-awd/Ja nuo tosiaan on Ferritan tuotteita, Slamit tuo maahan BSR:ää ja BSR:n kamat on Ferritaa. Joten halvimmalla tulee nuo Slamitin kautta, vaikka varmaan tulee suoraan Ferritalta Ruotsista käytännössä. Linkit vaan tuolta kun ei nuiden omilla sivuilla ole, tai Ferritalla näyttäisi olevan, mutta ilman suurempia tietoja. Olisi myös tullut kalliimmaksi suoraan itse tilata Ferritalta nuo.
Mutta tuossa, että itse voi ohjelmoida on kyllä pointtia. BSR:llähän ei ole tähän ns. Stage 2:sta, missä noita hyödynneittäisiin. Ainoa olisi tuo Rica Stage 2, jossa onnistuisi Isoftloaderilla laitto.