Näitä ketjuja on varmaan "muutamia" jo ennestäänkin, mutta sliti,,,
380 tkm ajettu täystehoinen eli 150 kilowattinen peli kyseessä. Joutokäynnillä HC liian korkeella ja kierroksilla CO. Muut arvot eli siis esim. lambda OK.
Autossa kaks vuotta vanha Skruvatin katti, tuolloin myös supsuttava pakosarjan tiiviste vaihdettu. Sytkäpuolen hilut alkuperäiset (tulppia lukuunottamatta), käy, kukkuu ja kuluttaa normaalisti. Autohan on ollut vaimolla jo pitkään, meillä ollessa mittariin kelattu 260 tkm eli temput tutut. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia leimalla eikä muutenkaan. Katti vaihdettu koska putki katin takana pehmeni.
Jeesiä, please. Oikean vinkin antajalle tarjoan oluset tai jopa useammat jos osut liikkumaan Lohjalla Opus K:n läheisyydessä esim. 17.9 lauantaina