Toi vindecoderz näyttää ihan puuta heinää ainakin euro autoille. S90 oli sen mukaan XC70 B21 moottorilla. Vuosmallin se sentään sai oikein

Laita turbo kylkeen, pääset helpommalla, halvemmalla ja saat paremmin arki ja vaikka ratakäyttöönkin toimivan koneen jossa helposti 170-250hv ja pienellä vaivalla (ilman laatikko/kytkinvaihtoa) 300-400hv (sit täytyy olla iso IC ja järeämpi kytkin ja parempi laatikko).
Ostat
-vakio B230FT pakosarjan, niitä saa 10-50e
-Turboahdin 100-800e
-Turbon suuttimet 10-50e
-Turbon ECU 10-100e
-Lastu jos haluat yli 200hv sittenkin
-Parempi nokka vakion lusmu M nokan tilalle 0-100e
-Turbon etuputki 10-80e
-Turbon putkisto 30-250e
______________
120-1500e + 10-20h töitä
Modaat IMM kaapelin pidemmäksi että saat IMM turbon imupuolelle, poraat lohkoon mielellään alkuperäiseen paikkaan turbon öljypalureijän ja paine pääöljykanavasta orkkis paikasta M12 pultille banjoreikä. Asennat pakosarjan uusine tiivisteineen kanteen turbon kera, vesikierron laitat jos haluat ahtimelle syylarin alavesiletkun ja paisarin letkun väliin. IC keulalle, ahtoletkut turbolta IC:n kautta kaasuläpälle, kaasuläpältä täyskaasun kytkimeltä johto irti (turbokoneessa ei pidä olla täyskaasutunnistin käytössä).
Vaparin ECU ja sytkäboksi toimii turbon kanssa pienillä paineilla, eli jonnekkin 0,4-0,5bar, eli nekin riittävät sun käyttöön vallan mainiosti. 0,5bar paineilla B230F saa tehot nostettua 116hv->174hv ja väännöt 190->285Nm.
Voit tietenkin pistää kiinni 2000e ja saada sen 200hv/240Nm irti tuosta taas vaparina, tässä lista:
-Järeä nokka, uusi 3-400e, käytetty 50-250e
-Lastu, noille tehoille mielellään custom 300-1000e
-Kannen porttaus 0-1000e
-Suuttimet vähintään 270ccm 30-200e
-Peltisarja 50-400e
-Loppu putkisto 50-500e
_______________________
480e JOS teet porttauksen itse, löydät halvan nokan, teet itse peltisarjan tai saat käytetyn sarjan ja takaputken halvalla, 530 kannella EI Saa vakiona mitenkään 180hv vaparina!
3700e jos haluat sen about reilu 200hv, lastutettuna ja säädettynä ja oikeasti hyvin toimivana. Ei järkeä.