Tallissa tapahtuu.
Isän citikkan vaihelootikko meni epäkuntoon ja se on pajalla niin vein 855:n sitten niille tilapäiseen ajoon, no tästä seuraa se että helevetin katkua V40 kasaan ja omaan ajoon.
Perjantaina auton porukoille viedessäni irrotin iskarit/jouset C40:stä ja ne lähtikin ihan kepeästi irti mutta siinä samalla autoa tutkiessa totesin että ei siitä enää tule autoa, ruoste on iskenyt pyörän tuentoihin ja helmoihin jne. Pitää pelastaa siitä mitä pelastettavissa on ja loput paaliin.
Tänään ahersin tallissa hetken aikaa ja sain V40:n jo pyörilleen ja koeajettuakain, taka auraus on kyllä persiellään kun molemmat tukivarret piti irrottaa.... Maanantaina koetan saaha nelipyöräsuuntaukseen.



Siihen se nyt asettui, ajokorkeus ei muuttunut miksikään mutta alusta on sanotaan nyt vaikka 10x jämäkämpi kuin mitä se oli.

toiseltakin puolelta.

Kontti on tyhjä sinne pitäs nuo seuraavan kuvan ryönät vielä asentaa niin sit olis hyvä.

Sitten kun saatu nelipyöräsuuntaus tehdyksi pistän alle noi 18" renkaat ja muutoskatsastan ne tuohon niin saa ajella sitten rauhassa.
S40:stä pitää ehjää elektroniikkaa ja muuta luksusta purkaa tuohon V40:n....