RallyBaron  Samppasport

Voiko takarenkaiden kulmia säätää V70 -02? Oik. takanen kuluu muita nopeammin.

• 3 Vastauksia
  • 1877 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jleino

• Grand Luxe
  • **
  • Iso mies, munat ja kaikki
Terve!

Tänään huomasin sattumalta että oikea takarengas on käytännössä sakkorengas kun muut renkaat ovat käytännössä vasta puolessa välissä?? Auto on ollut minulla parisen vuotta ja olen kerran sinisellä kulmat säädättänyt, aika pian oston jälkeen. En ole myöskään ajanut pahki mihinkään tai myöskään isoon kuoppaan kovaa tms. Lisäksi autolla ei aja kukaan muu kuin minä.

Kysymys siis kuuluu, mikä sieltä voi kulua noin että se tuollasta aiheuttaa?

Ja voiko tässä säätää myös takapään kulmat?

Harmi että keväällä ostettu rengas setti kulahtaa noin, mutta tärkeämpää paikantaa ongelma ja pistää se kuntoon.

Kiitosta vaan jo vastauksista näin etukäteen.
-Volvo XC90 Executive -07

Poissa A-j-P

• Grand Luxe
  • **
Kyllä sieltä löytyy aurauksen säätö. Kannattaa tarkastuttaa ettei aurauksensäädön tukivarsi ole taipunut, puslaa väljänä yms.

Ei muuta kuin varaat ajan alustantarkastukseen/säätöön...
V70 D5 2002

Poissa jleino

• Grand Luxe
  • **
  • Iso mies, munat ja kaikki
Kyllä sieltä löytyy aurauksen säätö. Kannattaa tarkastuttaa ettei aurauksensäädön tukivarsi ole taipunut, puslaa väljänä yms.

Ei muuta kuin varaat ajan alustantarkastukseen/säätöön...

No näinpä teen. Kerrankin vielä aikaa kun juuri aloitin isäkuukauden :) Hankala noita on itse alkaa pihalla tutkimaan, vaikka joku kerholainen tässä oli itse väsännyt toimivat mittalaitteetkin joilla oli saanut säädettyä.
-Volvo XC90 Executive -07

Poissa mulugren

• Turbo
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Eikö ole ratin takana tuntunu nuo väärät kulmat? Tutinaa tms? Mulla ei renkaat kulu mitenkään väärin mutta ollut suunnitelmissa tarkastuttaa kulmat tutinoiden takia. Mutta jos ei tunnu missään vaikka gummit kuluu piloille niin tuskinpa tutinat kulmista mulla johtuu
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Kulkukoira  Proturbo