Ajattelin lähinnä että cooleri olisi täynnä öljyä tai "vastaavaa".
Ei ole TPS:ää vielä, varmaan tulossa jossain vaiheessa. Ajaisin mielellään vaikka LH:lla mutta kun pelkän Ostrichin hinnalla saa koko MS-rakennussarjan ja on helppo säätää ainakin LH:oon verrattuna... Eikä kukaan suostunut minulle Ostrichia vuokramaan.
Cooleri ei täyty öljystä siten, että se ahdistaisi hengitystä, ellei moottori ole räjähtänyt ja silloinkin kaikista putkista näkee asian.
Jos pelkällä mapilla ilman TPS:ää ajelet, niin sanotaan asia näin kauniisti, että sawolaiset supersankarit ovat jo paikalla, kuten tuloksesta näkee....

Ostrich maksaa 175,- taalaa, joka on nykyisellä vaihtokurssilla noin €158,- euroa. Tuota halvemmalla en rakennussarjaa suomesta löytänyt, tosin rakentamisellekkin pitää laskea joku hinta.
Säätämisen helppoudesta sanon vain tämän, että olen säätänyt LH/EZK kompon kohdilleen nopeammin kuin megamies on saanut autoa edes käymään. Viimeiseen säätöön meni kahvitaukojen ja lastun polttojen keralla sellaiset 3 tuntia täysin nollasta aloittaen. Hommassa ei todellakana pidetty mitään kiirettä, vaan kaikki varmistettiin vähintään viidesti......
Auto toimii ilman lambda-säätöäkin siten, että kukaan ei huomaa sen puuttumista.

Mitä ostrichin lainaamiseen/vuokraamiseen tulee, niin minä en laitteitani lainaa/vuokraa kenellekkään kuka ei anna vakuutta laitteen täydestä hinnasta. Lisäksi ne ovat minulla jatkuvassa käytössä, joten....