Elekma  Autoracing

240 bensa vm 1993 ja kierroslukumittarin ongelma.

  • 4 Vastauksia
  • 1284 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Cyclone

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 170
  • Special Equipped
Ihmettelin, kun kierroslukumittari ei toiminut ja vaihdoin signaalijohdon paikkaa puolan - terminaalista + terminaaliin ja kappas mittarihan heräsi eloon. Eli kuuluuko kierroslukumittarille lähtevän johdon olla + terminaalissa vaiko - terminaalissa? Olen epävarma asiasta, koska netissä neuvotaan laittamaan signaalijohto miinukseen.
245se  -93

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4649
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 240 bensa vm 1993 ja kierroslukumittarin ongelma.
« Vastaus #1 : 09.10.2016, 16:39:12 »
mun mielestä plussaan! ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Cyclone

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 170
  • Special Equipped
Vs: 240 bensa vm 1993 ja kierroslukumittarin ongelma.
« Vastaus #2 : 09.10.2016, 17:06:30 »
mun mielestä plussaan! ;)
No ainakin toimii nyt. Se on tuo netti vähän tiedonlähteenä välillä niin ja näin. Mulla on se haynesin englanninkielinen opas, mutta siitä ei oikein käy ilmi. Edellinen omistaja vähän säätäny näköjään noiden johtojen kanssa. Mulla menee nyt miinukseen vain yks sininen johto.
245se  -93

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8043
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 240 bensa vm 1993 ja kierroslukumittarin ongelma.
« Vastaus #3 : 09.10.2016, 17:22:48 »
Onko johdot oikein päin puolassa? Sininen johto puolan napaan +/15 ja punavalkea -/1. Irtonainen punavalkea johto on jo tehtaalta valmiina odottamassa mittariston takana kierroslukumittaria varten.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   850 -94 D5 AWD   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Cyclone

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 170
  • Special Equipped
Vs: 240 bensa vm 1993 ja kierroslukumittarin ongelma.
« Vastaus #4 : 09.10.2016, 17:32:19 »
Onko johdot oikein päin puolassa? Sininen johto puolan napaan +/15 ja punavalkea -/1. Irtonainen punavalkea johto on jo tehtaalta valmiina odottamassa mittariston takana kierroslukumittaria varten.
Johdot oli alunperin niin, että kumpaankin napaan meni sininen ja punavalkea johto eli siis yhteensä neljä piuhaa. Nyt siirsin yhden punavalkean plus napaan jonka jälkeen kiekkamittari alkoi toimia. Signaalipiuha(punavalkoinen) mittariston takana on ensimmäisessä pinnissä kierroslukumittarin takana.
245se  -93

 

Proturbo  Autodiagnoosi