0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Ei voi kun yhtyä. En tiedä mitä Volvo on moottorille tehnyt tämän neljän vuoden aikana (muutakuin lisännyt 6hp ja X määrä vääntöä), kun anopilla oli vm. -13 V40 D2 ja siinä käynti oli hitokseen siistimpää. kuin hänen nykyisessä vm. -16 V40 D2:saan.
Tuossa -13 mallissa ollut Ford / PSA tuotantoa oleva 1.6 litrainen ja uudemmassa Volvon oma 2 litrainen eli ihan eri koneet. Selittää miksi kuulostanut eriltä
Nuo Ford / PSA disukat käyvät muutenkin pääsääntöisesti varsin nätisti.
Vuosi sitten oli muutamaan otteeseen D2 koneinen V40 ocean race ja itse tykkäsin tuosta. Ei ollut raketti, mutta hyvä ajaa eikä kone paljoa ääntä pitäny sisälle.
Vähän kahden vaihella mitä tekisi. Piti kesäksi laittaa 18" valssit mutta nyt alkanut taas 19" houkuttaa. Olisi sopurahalla saatavissa Polestarin 19". Ei kuvan vanne mutta samanmoiset...(Kuva poistettu lainauksesta.)Pitäsköhän täräyttää tilaukseen.
Ehdottomasti nuo Pollen vanteet Ihan jo pelkästään sen takia, kun ei noita vanteita taida myynnistä löytyä eds vuosittain. Ei taida nytkään Suomessa olla noi vanteet...
Nuo Polestarin vanteet on vain ihan järjettömän kalliit . Jos Miettii että paljonko vastaavat laatuvanteet maksaa. Minusta ne taitaa olla BBS:n tekeleet mutta BBS:n vanteetkaan ei ole noin kalliit.
Mutta noita ei ole kaikki kadunkulmat pullollaan, kuten BBS:ää. Lisäksi nyt saisi "halvalla"
Tuollaisissa käyttäisin kyllä lukkopultteja. Tosin en tiedä, että kuinka hintatietoisia vanne varkaat on, ja onko niitä vielä olemassa
Taitaa perus piripää olla kuin varis, mitä enempi kiiltää sitä enempi kiinnostaa. Perus kiinatina on paljon houkuttelevampi kiiltävine lippoineen.
Saavatko noi piripäät edes pultteja auki