Pientä helpotusta ongelmaan.
Otin siis TCV:n käyttöön, ja nyt ahtaa aika hienosti.
Alle 4000rpm on kakkosella ja kolmosella "täydet", ihan karvan verran kierrosten kanssa nousee vielä.
Nyt vielä Boost-Tee kiinni, saisi ne nousemaan hieman nopeammin ja rajattua vähän alemmas, sit alkaa olla hyvä.
Taas löytyi yksi nestevuoto, rupesi termarin ja syylärin välissä oleva putki termarin pään klemmarin juuresta nokottamaan, ja vika oli se tyypillinen, revennyt klemmarin alta. Saksilla sentti pois ja kiinni, ei vuoda. Saisi jo pikkuhiljaa tulla uusi sarja tänne päin, jossain maailmalla tulossa vieläkin.
Tosiaan putkistonakin toimii tällä hetkellä 3" downpipe ilman kattia, loppuosa 2,5" yhdellä simonsin pöntöllä, ja äänet ovat aika kivat nyt. Olosuhteiden pakosta jouduin pari päivää ajamaan suoralla putkella, ja voi herranjestas miten järkyttävältä 5-kone voikaan kuulostaa.

Nyt murisee nätisti!

Ihmetystä aiheuttaa myös kevyt pölläyttely reippaamman kiihdytyksen saattelemana. Myöskin kun auton sammuttaa, niin merkkaa reviiriään muutamalla öljytipalla. Pakopuolelle vaan on huono päästä kyyläämään, että vuotaako se kannen ja lohkon välistä vai mistä

Jonkin lämpöisen kanssa ovat tekemisissä, kun takaluukussakin on kevyt öljykerrostuma. Itse turbo ainakin on kuiva..