D5 awd. Webasto savutteli, aiemmat kokemukset VAG:sta kertovat palopesän olevan likainen ja hehku hengetön. Olen noita TT-V webastoja onnistuneesti elvyttänyt aina pariksi vuodeksi putsaamalla kunnolla. Tässä näyttää olevan samanlainen. Onnistuin lukitsemaan sen myös kun koitin väylän kautta pakkokytkeä muutaman kerran ajossa.
Muutama kysymys siis Volvon osalta:
1. Saako nollattua irrottamalla sulakkeen, ilmeisesti siellä konetilauksen alemmassa rasiassa.
2. Ylemmän rasian irrotus näytti vaativan virtakiskon irrotuksen, pääseekö vähemmällä irrottamalla akun = onko näin vanhoissa jotain jänniä latausmuisteja tai muuta joka sekoaa ja ei tokene ilman vikakooderia
3. Webaston irrotus tehty helposta paikasta huolimatta ikäväksi. Siellä on sellainen pikaliitin läpiviennissä pyyhkiminen kaukaloon. Ovatko nuo 2 kpl järkevästi irrotettavissa. Kts. Kuva.

4. Kun nuo irrottaa, yleensä valuttaa lämppärin tyhjäksi, sinivihreää litkua lisää, mutta pitääkö ilmata jostain (lämppärin ylin kohta) vai ilmasto järjestelmä itsensä?
...niin ja vaikuttaa myös takalasin lämppärin tehottomalta, sulake ehjä. Mistäköhän kytkentärele on, lienee jumissa... virtoja en ole tosin mitannut, voihan kaapelikin olla poikki..
Muuten Volvo on hyvä peli, janoinen tosin...
Kiitos jo etukäteen ammattilaisten neuvoista.
T. Nimim. Lämmin auto on lämpimämpi kuin kylmä...
PS) Onko jotain muuta merkkispesifistä, joka olisi hyvä muistaa hommassa?