Hetkinen, nyt luin ajatuksella sitä ruotsalaista artikkelia ja siinähän faktaboksissa T3, T4 ja T5 ovat "fyrcylindrig bensin med turbo" eli nelipyttyinen bensakiuas turbolla. Sitten on lisäksi räyhäkkäin T5, joka on "femcylindrig" eli viisipyttyinen. Tarjolla on siis molempaa sorttia. 
Taitaa olla tuon faktaboksin tiedot päin p*rsettä

Miksi T4:sta on sekä neli- että viisipyttyisenä? Voisko tuo viispyttynen olla sitten muka jenkkeihin? Molemmat t5:et näyttäs olevan vitoskoneita

Suoritusarvotki vähä oudot noissa t4:ssa.
T4:
Motor:
Fyrcylindrig bensin med turbo. Volym: 1 596 cm3. Max effekt: 180 hk vid 5 700 v/min. Max vridmoment: 240 Nm vid 1 600-5 000 v/min (overboost: 270 Nm).
Kraftöverföring: 6-växlad manuell eller 6-stegad automat.
Prestanda (manuell/automat): 0-100 km/tim: 7,7 s / 8,5 s. Toppfart: 225 km/tim.
Förbrukning (manuell/automat): 5,9 l/100 km / 6,4 l/100 km.
CO2-utsläpp (manuell/automat): 138 g/km / 149 g/km.
T4:
Motor:
Femcylindrig bensin med turbo. Volym: 1 984 cm3. Max effekt: 180 hk vid 5 000 v/min. Max vridmoment: 300 Nm vid 2 700-4 000 v/min.
Kraftöverföring: 6-stegad automat.
Prestanda: 0-100 km/tim: 8,7 s. Toppfart: 225 km/tim.
Förbrukning: Inte angivet.
CO2-utsläpp: Inte angivet.
T5:
Motor:
Femcylindrig bensin med turbo. Volym: 1 984 cm3. Max effekt: 213 hk vid 6 000 v/min. Max vridmoment: 300 Nm vid 2 700-5 000 v/min.
Kraftöverföring: 6-stegad automat.
Prestanda: 0-100 km/tim 7,7 s. Toppfart: 225 km/tim.
Förbrukning: 7,6 l/100 km.
CO2-utsläpp: 178 g/km.
T5:
Motor:
Femcylindrig bensin med turbo. Volym: 2 497 cm3. Max effekt: 254 hk vid 5 400 v/min. Max vridmoment: 360 Nm vid 1 800-4 200 v/min (overboost: 400 Nm).
Kraftöverföring: 6-stegad automat.
Prestanda: 0-100 km/tim: 6,5 s. Toppfart: 250 km/tim.
Förbrukning: 7,9 l/100 km.
CO2-utsläpp: 185 g/km.