Tänään muutaman tunnin hääränny amatsonin kimpussa. Vanha 80-luvun kaveriltani saatu nännimankka asentui kojetauluun, toimiikin vielä.
Samalla toistakymmentä metriä ylimääräistä johtoa tuli revittyä pois. Osa täysin irtonaisena ja osaan tuli virta

Tiedä sitte mikä niiden tarkoitus oli?
Olen tossa aikaisemmin miettinyt tuota trippimittaria, kun mitään nollauspotikkaa en ole löytänyt.
Piuhaviidakko selvitellessä käteeni osui kojetaulun alta sellanen pyöriteltävä vaijerin pää. No taas oppi vanhuksesta jotain uutta ja mittarikin nollaantui

Onko muuten vuoden -62 mallisessa pakollisena peruutusvalo?
Kojetaulun alta löytyi rele josta menee piuha laatikolle ja toiset päät konttiin. Takavalot on koko punaset ja takana ei ole mitään ylimääräistä valoa
