vaihto onnistuu myös ilman tuota varsinaista erikoistyökalua.. teet vain imunokan hahloon sopivan metallikimpaleen johon reikä keskelle että saa vedettyä pultin läpi jolla tulee nokkaan kiinni. siihen tarpeeksi pitkä ja tukeva varsi jostain rautaputkesta ja vahva tietenkin muutenkin koko laitos.. sitten merkkaat nokan takapään asennon ajoitusmerkissä kanteen ja merkkaat vvt- yksikön asennon kanteen.. ( tee tosi hyvät merkit ) pultit auki ja uusi vvt ja stefa kiinni ja pultti ohjetiukkuuteen oisko ollu 90nm niin että vvt yksikkö on samoissa merkeissä ja nokka samoissa merkeissä. se suojakorkki vvt yksikön päässä kanssa ohjearvoon muistaakseni 30nm
jos uudessa vvt yksikössä ei ole ns. ajoitusmerkkiä niin siinä sisäkehällä on "lukitustappi" joka laitetaan ylöspäin ja sen yläpuolella oleva hammas on sitten ajoitusmerkki.. perjaatteessa asennolla ei ole mitään väliä kunhan hammasjako on vain samassa. että saa hihnan oikein paikalleen ja jaon sattumaan..
mutta elä hitossa rupea tekemään jos epäilyttää koska aina on olemassa vaara moottorituhosta 
ite oon näillä konstein vaihtanu satakunta vvt-yksikköä jonka jälkeen hommattiin se oikea lukitustyökalu

ja kaikki sattu ensimmäisellä kohdalleen.