Minkä ihmeen takia ne piti tiivistää? Eihän siellä nesteet kierrä 
Kiertää. Kun löysää niitä laatikon"öljynjäähyn" nippoja, niin sieltä alkaa valumaan jäähdytin nestettä.
Se laatikon "öljynjäähdytin" on syylärin toisessa päätyssä pienenpieni kenno joka "ui" siellä jäähytinnesteen seassa. Tämä asia tuli mullekkin yllärinä sunnuntaina kun syyläriä vaihdoin.
Voin laittaa tämän viikon aikana oikein videota syyläristä josta näkee tämän väitteeni faktaksi

Kannattaa laittaa ostoilmoitus ehjästä laatikosta samantien. Öljyt käy orkkis lauharillakin aivan järkyttävän kuumana. Nykyisellä konseptillasi sulatat laatikon melko varmasti.
Mulla on puolikkaan ilmastoinnin kennon kokoinen lauhari laatikon öljyille ja silti ollaan korkeahkoissa lukemissa...
Luulen että nyt tuo jäähtyy kuitenkin paremmin nyt kuin ennen, kun ei lillu siellä jäähdytys nesteen kanssa. Mutta olen kyllä suunnitellut laittavani laatikolle kunnon jäähyn keulille, jahka sellaisen löydän.
Eikös näissä ole lisäjäähyä, niinkuin AW 71/72 on? Siis keulalla?
Ei ole. On samassa syylärin kanssa. Eli siis onko AW71/72 erillinen pikkujäähy?? Jos on, niin minkäköhän näköinen se on, jos sellaisen mettästäisi itsellekkin