No tuo kysymys nyt oli vähän sarkastisesti esitetty. Ei se tässä siitä muovihitsaustaidosta kiinni jäänyt, kun laitteet omistava kaveri joutuu sitä muovia joskus ihan työkseen sulatella. En kuitenkaan tässä vaiheessa jaksanu alkaa koko puskuria irrotella ja uutta alkaa tekemään niin totesin, että kun liimaan halkeamat ja laitan taakse tukipalat niin sillä mennään siihen asti jos joskus kesällä löytyy inspiraatiota irrotella koko puskuri ja käyttää maalarilla. Nyt kuitenkin prioriteettina se, että auto on maanantaina ajossa.
Muovilaadustakaan ei nyt kerinny odotella maanantaihin tietoa siniseltä, mutta uollanen tarra löyty puskurin sisältä.

Tuolla liimasin sauman

Ja tuolla tuenta takapuolelle

Joo muovi selviää tuosta helposti ja laitan sen tähän "lyhyesti"! ps. siitä ABS muovista ja sen korjauksesta saat netistä ihan hyvin tietoa!
Eli tätä se on :
ABS-muovi
ABS-muovi (akryylinitriilibutadieenistyreeni)
ABS-muovin tärkeimpiä toiminnallisia ja visuaalisia etuja ovat hyvä iskulujuus sekä erinomainen pinnanlaatu ja kiilto. ABS:ää saa myös valmiiksi värjättynä.
ABS:stä voidaan tehdä monenlaisia tuotteita, sillä se on helposti työstettävä materiaali. Käyttökohteiden määrää lisäävät myös hyvä lämpömuovattavuus, metalloitavuus ja mittatarkkuus. ABS-muovin keveys on edukseen erityisesti auto- ja elektroniikkateollisuudessa jolloin painon säästö on tärkeää lopputuotteen kannalta.
Perinteiset Lego-palikat kuvaavat hyvin ABS:n ruiskuvalettavuutta ja kestävyyttä. Ekstrudoitua ABS-levyä lämpömuovataan esimerkiksi pienveneiksi, matkalaukuiksi ja istuimiksi.
ABS-muovia käytetään yleisesti mm.
•elektronisten laitteiden kuoriin
•autojen näkyviin muoviosiin
•lelujen valmistukseen
•kromattuna vesihanojen näkyviin osiin kuten vipuihin ja suihkupäihin