Itsekin kyllä parkkeeraan tollasissa paikoissa reilusti kahteen ruutuun, sillä kun kohtuu helposti välttää sen, ettei tarvitse niin paljoa pelätä klommoja ovissa. Ja jo ihan senkin takia, että noissa ahtaissa paikoissa jos itse onnistuu jättämäänkin auton ruutuun, niin todennäköisesti se viereen ajava ajaa sen sillä tavalla, ettie itsellä ole mahdollisuutta päästä autoon.
Tietysti mahdollisuuksien mukaan ajan aina auton mahdollisimman kauas muista.
Ja siitä sitten seuraa se että parkkialueelle mahtuu puolet vähemmän autoja kun väki parkkeeraa useampaan ruutuun. Jos kovin kovasti pelkää klommoja niin parempi vältellä kokonaan parkkihalleja. Itse olen usein kironnut hallissa sitä että väki on parkkeerannut oma napa etusijalla miten sattuu niin itselle ei tahdo ruutua löytyä vaikka jossain pitäisi tilaakin ilmoitustaulun mukaan olla. Kyllä tämä sama pätee myös avonaisilla parkkialueilla mutta niissä pystyy jättämään autonsa aina sen verran kauas että on turvassa eikä haittaa vaikka löytyisi pari vatipäätä jotka parkkeeraa miten sattuu.
Se on tosi että ruudut ovat ahtaita mutta se on voivoi, Ei se ole meidän työ alkaa autoillamme tekemään omia ruutuja sinne. Siitäpä voi jopa sakkolappu napsahtaa jos niin erikoinen tuuri käy että parkkipirkko tulee paikalle.
Mun nykyinen kiesi on leveämpi kuin mikään aiemmista autoista ja silti se on mahtunut ruutuun (kuten myös kaikki muutkin joita olen ajanut/omistanut) eikä yhteenkään ole tainnut tulla lommoja muiden toimesta. Joskus on ollut tosi ahtaita välejä joissa on auto ollut ja silti on säilynyt lommoitta. Katsoo paremmin että minkälaisen auton viereen pysäköi. Jos siinä vieressä on ruosteinen tatsuni joka on valmiiksi kohlittu niin varmasti tulee lommoja

jos taas vieressä on uusi mersu niin ei varmaan tule lommoja. (ja nämä oli sitten vain esimerkkejä eli ei kannate tarttua)