Odottelin avopuolisoa hammaslääkäristä, olin siis autossa istumassa kuunnellen ratioo ja lueskelin kirjaa.. Viereen puhalti nissan gaygai tyyliin mulle kaikki heti, Lähelle tietenkin ja ovi auki "KOPS", saman tien ulos ja poistumaan paikalta, minä autosta ulos ja huuto perään, TAKAISIN, sinä, joka omistat maailman.. Mitä, häh, en ole tehnyt mitään väärää ja nyt olisi kiire, sanoin siihen, että sun kiire loppu nyt. Kolautit gaygain oven tuohon vollen oveen ja siitä jäi klommo, joten kaiva kuvetta vai kutsunko poliisit ?? Eihän siihen mitään tullut ja sitä paitsi tuo lommo oli jo tuossa, hän lähtee nyt. Mene vaan, mutta poliisit tulevat kumminkin paikalle, koska tuo lommo ei ollut tuossa ja haluatko saada syytteen kolaripaikalta paosta ?? Lopputulos oli, että poliisit kävi paikalla ja nyt lähtee volle vakuutustarkastajan syyniin.. Ei edes poliiseille tarvinnut selvitellä, mitä tapahtui, sanoivat vievänsä asian eteenpäin.. Meni muutama tunti ja kappas, kännykkä hälytti puhelun merkiksi, siellähän oli tämä gaygain kuski ja halusi sopia asian, ei mitään oikeusjuttuja, sopiiko ?? Arvatkaa, sopiko.. Never, ever, pistetään sitten hankalimman mukaan..
Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa..