Tää taitaa liittyä siihen että hallien omistaja on tietääkseni aikamoinen keräilijä kaiken maailman pyörillä liikkuviin liittyen. Alemmassa huolto/tavarantoimittajien hallissa on välillä mitä eksoottisempaa kalustoa, RS Audia, M Bemaria, Jaggea jne ja vakituisimmat niistä BK-xxx rekkarilla. Harrastajamiehiä aivan selvästi 
Ai jaa. Olihan tuolla Simonkentän puolellakin pari Jaggea, ja yksi Porsche Panamera Turbo. Itse pysäköin Volvon Jaguar XF:n viereen.
Meinasi tulla vaan hätä käteen, kun oltiin tuolla kaverin ja hänen avovaimonsa kanssa, ja kun oltiin poistumassa, ja parkki piti maksaa, mutta mulla kun ei ole luotollista VISAA. Onneksi kaverin avovaimolla oli niin päästiin poiskin...
XC60 kuski vaan katteli, että mitä mä sählään siinä puomilla.

Niin muuten minä kyllä pysäköin törkästi samalla reisulla lasipalatsin pihalle, siihen taksitolpan päähän, kun sieltä piti hakea kaksi muuta kaveria, ja he sanoivat, että aja vaan siihen pihaan. No, Volvon jätin siihen sitten käymään hätävilkut päällä...

Joku 5 minuuttia siinä odoteltiin, ja näin sitten poliisi-maijan, ja sanoin muille, että "nyt varmasti tulee sakot".
Lähdin sitten peruuttelemaan siinä autoa ympäri lähteäkseni pois, mutta maija ajoikin ohi, ihan niin kuin mitään ei olisi vialla.
Kai se Helsingissä on sitten vähän eri meininki.
Jos Porvoossa pysäköit tuolleen kieltoalueelle, vaikka kaupan pihaan keltaisille viivoille, (vaikka sitä varten, että muualla ei ole tilaa, ja kyytiläinen käy äkkiä nostamassa rahaa) niin auta armias on heti joku vartija tai konstaapeli valittamassa, jos olet siinä auton lähellä...