Mennyt aika laiskotellessa ja rassaillessa muita raatoja.
Lämppärinkenno odottaa edelleen vaihtoa, mutta etutolpat tuli kuitenkin alkuviikosta ja eilen laitoin ne paikalleen. Sopiva pituus linnunluulle on noin 18,5cm, mutta se ei ole aivan pystyssä kiinnikorvan sijainnista johtuen. Sivuttain linjausta sai korjattua laittamalla M10 mutterit molempiin päihin kierteen pohjalle. Pituussuunnassa alapään saisi linjaan lyhentämällä vakaajaa ja poraamalla siihen uuden paikan ja varmaan se tuleekin tehtyä. Yläpään mutterien kiristäminen vetää peltiä alas muttereiden kohdalta koska yläpää on täysin suora. Vakionahan yläpäät ovat hieman kuperat.

Arviolta jätin jousien esijännityksen siihen kuin olivat tullessaan, asetin korkeuden niin että kierteet tolpassa ja jalassa ovat kokonaan päällekäin ja käänsin iskariin 11 naksua. Rengas jää ehkä noin 2cm kaaresta kun ennen mahtui suurinpiirtein nyrkki pystyssä kaaren väliin

Perään kokeilin tänään sedanin tavallisten iskarien jousta jos hieman saisi alaspäin. Aika vähäinen oli muutos, vähän meni parempaan kun laitoin vararenkaan takaisin ja tankkasin täyteen. Silti jää liian ylös, joten laitettava Nivomat-jousi ja coili-iskarit. Nykyisillä vanteilla pitäisi rullata kaaretkin jottei rengas raavi kaareen syvemmissä joustoissa, mutta mieluusti jättäisin sisälokarit paikalleen. Vähän vertasin sedanin ja farkun normi-iskarien jousia. Keskeltä farkun jousi on noin 1mm paksumpi ja kiinnikkeiden ulkosivuilta 2,5mm. Sedanin jousi on korkeampi kun se on päiden päällä lattialla eli esijännitys on hieman isompi.
Keulan käytös on todella hyvä. Töyssyt ja epätasaisuudet menee jouhevasti ja mikä tärkeintä, keulan liikerata eri tilanteissa on nyt ns. normaali. Peräkin tuntuu käyttäytyvän asiallisesti, vaikka se on hieman korkealla. Ei tunnu ainakaan näillä ajoilla olevan liian eriparinen keulan kanssa.