Ei niitä kiristämään pysty. Aavistuksen välys noissa on normaali.
Väittäisin että ääni kuuluu muualta.
Vaihtohan etenee siten että purat käsijarruhilppeet pois ja otat 4 vetarinmutteria auki ja nyppäät vaikka pyörää apuna käyttäen vetarin ulos.(jos ei kätösillä lähde)
Sitten vaikka rälläkällä krymppirengas paskaksi, se joka pitelee laakeria akselilla.(hienot ohjeet käskee poraamaan reiän siihen ja lyömään taltalla poikki, ajan tuhlausta sanon minä)
Sitten vanha laakeri särkemällä pois ellet muuten saa.
Uusi laakeri naputellaan akselille ja kutisterengas kuumitettuna lähes punahehkuun pudotetaan laakerin päälle. Asennusta helpottaa akselin jäähdytys.
Kannattaa varata sopivan kokoinen ja tarpeeksi pitkä putki ja iso moska jos kutisterengasta silti joutuu lyömään että menee pohjaan asti.
Näin oon tehnyt ja on toiminut. Huomaa osien oikea järjestys.(vetarin kiinnityslaippa...)
Täydennystä ohjeeseen seuraa...
