Samppasport  Futurez

mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft

  • 9 Vastauksia
  • 1732 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4653
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« : 09.01.2017, 21:06:10 »
tänä aamuna kun laitoin käymään niin sai starttaa pitempään kuin normaalisti,lähti käymään ja kolisi niin saatanasti ja tuntu et sytkytteli mihin sattuu,siitä vissiin kolina ja pauke,sammutin auton ja starttasin uudestaan ja ei mitään ääniä ja käynti aivan normaali,lähdin ajamaan ja aattelin et mennään niin pitkään kun menee ja hinurilla loput,mutta auto toiminut kokopäivän ok ja kilsojakin tuli toistasataa,ainut minkä huomasin aamulla ajossa että kierroslukumittari välillä pomppas siitä oikeasta noin 2000rpm niin 2500rpm terävästi(siltikään auto ei nykinyt vaikka mittari nyki)  sekin poistui itsekseen,voisko huono jakajankansi tehä tämmöstä?välillä semmosta on tehnyt  kun käy harjapesussa niin vetää kosteutta jakajaan tosi herkästi,aina lähtee sieltä käymään mutta minuutin parin päästä alkaa vittuilemaan kunnes kuivaa! ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Paikalla TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 9583
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #1 : 09.01.2017, 21:24:40 »
Tarkistasin tulpat että onhan mahdolliset kierrettävät nupit tulpissa kunnolla kiinni. Ja että tulpanjohdot istuu jämptisti tulpan päällä.

Voi tehdä jännää käyntihäiriötä jos nuo tulpannupit pääsee pyörimään omia aikojaan auki. Välillä menee kipinä pyttyyn ja välillä ei.

Tuo kiekkamittarin pompinta viittaa kyllä suoraan sytkähäiriöön. Sen tarkempi syy on sitten eri juttu.
765 B280 -85,  MB EQC -22

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4653
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #2 : 09.01.2017, 21:40:43 »
käyn kurkkaamassa! ;),näiltä osin vaikuttaa et on yes,nyt lähti ihan normaalisti käymään ja pimeessä oli hyvä katsoa et ainakaan ei isommalti lyä läpi mistään,täytyy katsoa aamulla mitä sanoo ja ottaa se kansi käteen näkyykö siellä että ois lyönyt mihin sattuu,se on 3 vuotta vanha motonetin kansi.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2017, 22:00:55 kirjoittanut jen »
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4540
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #3 : 10.01.2017, 12:10:25 »
Pari kolinastarttia on ollut ysissä pitkän seisonnan jälkeen. Pyörittämällä hetken ilman bensaa (pumpun sulake irti) on lähtenyt nätimmin -> öljypaine?

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4653
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #4 : 10.01.2017, 13:51:55 »
Pari kolinastarttia on ollut ysissä pitkän seisonnan jälkeen. Pyörittämällä hetken ilman bensaa (pumpun sulake irti) on lähtenyt nätimmin -> öljypaine?
niin en tiä mut mun mielestä kolina oli vastaavaa kun ns jälkikäynti ja auto ei käynyt silloin joka pytyllä tai roiski mihin sattuu,tänäänkään ei ole ollut mitään ongelmia,hain kannen ja pyörijän kumminkin ja nyt oottelen inspiraatiota vielä vaihtaa ne! ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa filth

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #5 : 10.01.2017, 15:22:15 »
Jos kiekkamittari elää välillä niin vauhtipyörän anturi potentiaalinen...

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4653
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #6 : 10.01.2017, 16:11:08 »
Jos kiekkamittari elää välillä niin vauhtipyörän anturi potentiaalinen...
joo se oli jännän näköstä kun se muutaman kerran tosi terävästi pomppi noi 500rpm matkalla kun kierroksia oli se 2000rpm niin ajossa pompsahti sinne 2500rpm mutta auto ei nykinyt vaan kulki normaalisti,nyt vaihdoin sen kannen ja pyörijän,täytyy seurata ja jos vielä mitsku pompsahtelee niin laitetaan seuraavaksi se vp anturi! ;) TÄHÄN VÄLIIN KIITOKSET KAIKILLE JOTKA ON ASIAA MIETTINYT! -H-
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3832
  • 195hv/406Nm
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #7 : 10.01.2017, 19:03:23 »
joo se oli jännän näköstä kun se muutaman kerran tosi terävästi pomppi noi 500rpm matkalla kun kierroksia oli se 2000rpm niin ajossa pompsahti sinne 2500rpm mutta auto ei nykinyt vaan kulki normaalisti,nyt vaihdoin sen kannen ja pyörijän,täytyy seurata ja jos vielä mitsku pompsahtelee niin laitetaan seuraavaksi se vp anturi! ;) TÄHÄN VÄLIIN KIITOKSET KAIKILLE JOTKA ON ASIAA MIETTINYT! -H-
Mulla tekee rundari tota hyppimistä välil kans 2500-3000 välillä saattaa pudota 2000 eikä mitään ajossa tunnu normaalista poikkeavalle. Rundarikin on jo kertaalleen vaihdettu, syttypääte, mittariston piirilevy ja silti se välillä innostuu hyppimään  ::)

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #8 : 10.01.2017, 21:30:25 »
Tuo mittarin muutaman sadan kierroksen eestaas seilaaminen on tosiaan ihan mittaristosta johtuvaa sekoilua, eikä liity käyntiin mitenkään.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10149
  • Teiden tukko
Vs: mikäköhän kiukuttaa 940 b230 ft
« Vastaus #9 : 11.01.2017, 06:47:26 »
Tuo mittarin muutaman sadan kierroksen eestaas seilaaminen on tosiaan ihan mittaristosta johtuvaa sekoilua, eikä liity käyntiin mitenkään.

Saman huomannu. Ei ole aiheuttanut toistaiseksi toimenpiteitä.
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

 

Autoracing  KL-varaosat