Edistys odotellu inspiraatiota ja aikaa ja rahaa, kyl te tiedätte

. Intti käyty ja kuorma-autokortti taskussa.

Lämppärin hanan vaihdoin jo ennen lumien tuloa ja joo, nyt puhaltaa kuumaa kun säädin kylmällä ja toisinpäin. Pitää nyt jonkun aikaa jaksaa sietää tuollaista epäkohtaa

.
Varaosalankusta kaivoin katalysaattorin joka oli juuri menossa poikki laipastaan. Se hitsuutettiin kasaan ja nyt on ehjä pakoputkisto.
Ja lisäksi Imm:n vaihdoin 740:stä. Aiemmin paukutti imusarjaan jos nopeasti näpäytti kaasua pari kertaa. Sillä alkoi toimimaan tasaisemmin.
Otin sunnuntaina lumilapion reippaasti käteen ja huhkin menemään. Meni reipas puolituntinen ennenkuin sain tehtyä auton levyisen tien ja pääsin avaamaan konepellin

. Laitoin akun paikalleen ja höräytin käyntiin. Eihän se ihan ekalla lähteny usean kuukauden seisonnan jälkeen:
http://s163.photobucket.com/albums/t291/huikkoster/Volvo%20245/?action=view¤t=video-2013-02-24-14-42-08_zps1feae386.mp4Jotenkin oon kaivannu tuota viskon ääntä

.
Siirsin vähän aukeemmalle paikalle ja putsasin loput lumet. Yön ajaksi jätin 2kw rakennuslämppärin pöhisemään auton kuivemmaksi.
Maanantaina jatkettiin puslaremontilla. Takaylätukivarsien puslat oli aivan loppu ja uudet on odotellu jo toista vuotta hyllyllä.

Pultit aukesi aika helposti. Puslien irroituskin oli helppoa vaikka kuvan näky hieman saikin epäilemään. Teräsharjalaikalla putsaus ja reikäsahalla porasin kumit irti. Akkukäyttöisellä puukkosahalla puslan ulkokehä halki vastakkaisilta puolita ja vasaralla naputtelemalla lähti mukavan kevyesti.
Uudet pisti vähän vastaan, mm. ruuvipenkki meni kahteen osaan

. Isompaa lekaa vaadittiin ja pari hikipisaraa mutta siellä ne nyt on. Prässi olisi ollut kiva

.
Tarkoitus saada ennen kesäkelejä leimaa lappuun. Kahtellaan miten kevään työasiat menee, voi vaikka onnistuakkin


Huomatkaa vieressä oleva 740. Siltä tämäkin näytti ennen lapiointia

.