Huomasin muuan kuukausi sitten öljyvuodon moottorin ja laatikon yhtymäkohdasta. Päättelin että oisko se muovikroppu kampikammion yläosasta lähtenyt huiteleen

tai sitten kampiakselin stefa vuotaa. Laatikko käytettiin pois ja olihan se muovitulppa häipynyt, terästulppa ja uusi stefa paikoilleen ja kuvittelin että that`s it!
Jonkun ajan kuluttua alkoi ilmaantua jälleen öljyläikkiä, ei kylläkään kovin paljoa mutta kuitenkin. Pohjamuovi pois ja sama kohta kuin ennenkin. Sitten vasta älysin katsoa pukkaako painetta mittatikun reiästä, no pukkaahan se, ei mitenkään älyttömästi mutta huohotinjärjestelmä on jostain tukossa. Sehän se on varmaan sen muovitulpankin pullautanut ja on sitten varmaan ruvennut se uusi stefakin vuotamaan kun on painetta. Ensiavuksi otin mittatikun o renkaat pois.
Onko kukaan tehnyt D5 koneelle huohotin rempan. Huohotin ventiili PCV ( öljyloukko) näyttäs olevan öljynputsarin jalassa.