Aika suuri töinen taitaa olla tuo 1.8 > 4.4 muutos.
Jos tarkoitus on vain saada ruisku- ja sytkäennakkokartat kohdilleen, niin sehän onnistuu jo nyt M1.8:lla Ostrichilla ja Tunerprolla.

Käsittääkseni M4.4 johtosarja on merkittävästi erilainen, mitä M1.8.. joskus kun tuli kateltua eri kytkentäkaavioita..
Edit.
Latasin M4.4 bin/xdf:t, ja kattelin Tunerpro:lla niitä.. tod.näköisimmin M1.8:ssa vastaavanlaisia karttoja, joten nyt voi vähän kaikenlaisia karttoja etsiä/testailla/selvitellä..
Esim. "Injector opening time by voltage", eli suuttimien avaus aika jännitteen mukaan - sellaisia karttoja mm. löytyi M1.8 -528:sta myöskin. Ja nakutus antureihin liittyviä karttoja.
