Futurez  Kulkukoira

Volvo S80 Mk1

  • 5 Vastauksia
  • 2032 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Minemac69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Volvo S80 Mk1
« : 10.02.2017, 21:56:33 »
Morjens.
Oon kattellut noita äs kasikymppisiä ja semmoista tossa kuukauden-parin päästä ostamassa, eli nyt olisi hyvä aika kysymyksille joten:

Onko näissä erityisiä tyyppivikoja/paikkoja mitä pitää tarkistaa?
Mikä kone olisi tämmöiseen järkevin? (bensa)
paljonko teillä on vakuutukset ollu tämmöisessä? ( 2.4 , T6? ) niin ja jos kehtaa kertoa niin ikä ja paikkakunta olis kiinnostavia kanssa kun ne vissiin tuohon vakuutuksen hintaan vaikuttaa.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2017, 21:58:28 kirjoittanut Minemac69 »
V70 2.5T

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4208
Vs: Volvo S80 Mk1
« Vastaus #1 : 10.02.2017, 22:02:35 »
T6 vie v*tusti bensaa ja aika vikaherkkä moottorin ja varsinkin laatikon puolelta.
Katso että kaikki ovet menee lukkoon ja aukeaa kakella sekä kuljettajan ovessa olevat nappulat toimii.
Tarkasta että mittaristo toimii täysin ja kilsat rullaa eikä kello jätätä tai edistä.
Tarkasta/ kysy onko kaasuläppäkotelolle tehty mitään.
Avaimia sais olla enemmän kuin 1kpl, maksaa paljon teettää uusi ja saa vain Volvolta.

Muuten sitten siisteys ja huollot hintaan suhteuttaen, 2000 eurolla ei kummoista taida vieläkään saada?

Mää laittaisin varmaan bensana sillä 2.4t tai 2.5t koneella, mutta tokko diesel ois vaihtoehto?

Poissa Minemac69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S80 Mk1
« Vastaus #2 : 10.02.2017, 22:16:59 »
Kiitos näistä :)
Diesel ei oikeen oo vaihtoehto ku ei tuu kilometrejä kovinkaan paljon, en usko et kannattais.
Juu no rahaa on käytettävissä 4000-5000€, juu eikse 2.4T kone oo aika varma ja ei taida olla sitä GM:n laatikkoa niinkuin T6:ssa(?)
V70 2.5T

Poissa Minemac69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S80 Mk1
« Vastaus #3 : 10.02.2017, 22:18:14 »
Onko tarkempaa tietoa et mitä niistä Teekutosista yleensä hajoaa moottorista jos hajoaa? nimenomaan näistä 2.8 tuplaturboista
V70 2.5T

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4208
Vs: Volvo S80 Mk1
« Vastaus #4 : 10.02.2017, 22:32:12 »
Kaverilla ollut tollanen T6 10 vuotta.
Kaasuläppäkotelo, puolat, nokkapyörä, vesipumppu ja viimeisenä älyttömän metsästämisen jälkeen ilmamassamittari vaihdettu.
Samat osaa tietysti mennä 5-pyttysistäkin..

Kilsoja ei paljon tarvi tulla että diesel kannattaa, lonkalta 10tkm riittää D5 vs. T6 tapauksessa.

Poissa Minemac69

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S80 Mk1
« Vastaus #5 : 10.02.2017, 23:13:39 »
Oolrait, täytyy tsiigailla.
juu no itseasiassa noita hyvin huollettuja yksilöitä metsästän, huoltokirjalla tietysti.
Jakopää ja vesipumppu on ollut vaihdettuna aika monessa mitä oon kattellu, kaasuläppäkotelokin oli muutamassa vaihdettu :)
V70 2.5T

 

Carcom Oy  Elekma