Tuli taannoin veivattua 745:ssä olleet mustat Hydrat alle ja nehän sopii ulkonäköön yllättävän hyvin. Tarttee kuva ottaa jossain välissä.
Kuskinovi sai keväthuoltoa osakseen. Viime viikolla lasia laskiessa irtosi lasi nostimesta ja nyt oli aika korjata se vika. Verhoilu irti ja lasi pois. Lasissa olevasta kourusta oli enää vähän ruosteista rautaa jäljellä ja etummainen kiinnikekorvallinen enää paikallaan lasinnostimessa. Taaempi kiinnike löytyi oven pohjalta jo aiemmin irronneena. Tuumasin vaihtaa koneenluovuttajan kuskinovesta mekanismin ja lasin kourun. Vaati sekin kouru pientä pajoitusta ennen kuin oli sopiva, parempaakaan ei ollut tähän hätään käsillä. Taaempaa kourun korvallista oli joku joskus koettanut räkiä paikoilleen, eikä se ollut kestänyt ja etummainenkin oli puoliksi irti. Irrotin kourun lasista, hitsasin korvalliset paikoilleen, maalia päälle ja painoin kiinni 242:n lasiin. "Uusi" lasinnostin ei vimpan päälle timmi ole, mutta parempi kuin vanha ja kunnolla voideltuna pelaa kumminkin. Ja siinä kun verhoilu oli pois, hitsasin sisäpeltiin aina samoihin paikkoihin tulevat repeämät sekä lasinkarmin takareunan takaisin kiinni oveen. Kuulostaa viimeinkin ovea sulkiessa siltä kuin pitääkin.
Panhardille sain tilattua helan korin päähän ja vaihdoin sen paikoilleen. Lemförderin numerolla, lie jotain aika vanhaa varastoa koska toisesta päästä löytyi Volvon varaosanumero ja sen vierestä kaksi kohtaa joista oli ajettu merkinnät pois

Toiseenkin päähän olisin ottanut jos ois ollut saatavilla ns. parempilaatuista, mutta tarjolla oli vain Scantechin ja vastaavien merkinnöillä olevia.
Taas tuli paljon tekstiä vaikka juuri mitään ei tapahtunu
