Olis rakenteilla tommone kaksnelikantti sillä painerömperillä ja pikkuturpolla.

Tarvis tietää enää että mikä mahtaa olla tuo virranjakaja minkä ostin kun siinä kellossa on kaksi letkulähtöä joista toinen tukittu pultilla? Onko se r-sport malli vai se joku toinen. Vakio se ei kuitenkaan ole. Minne se letku pitäis laittaa kiinni vai mikä vaikutus (kaiketi myöhäistävä) sen tukkimisella on sytytyksen ajoitukseen? Kaasariturbovolvossa se on ollut kiinni tuollaisenaan. Eniten kiinnostaa minne sen letkun on tarkoitus mennä ja mitä vaikuttaa jos sen sinne laittaa.
Toinen kysymys: Ahdot säädetty noin 0.6bar, miten toimis VAKIO mekaanisella bensapumpulla vai toimiiko mitenkään? Sähköistä en laita kun en paluuta ehdi näillä näkymin vähään aikaan väsätä ja r-sport mekaaniset bensapumput tuntuu olevan kiven alla, mutta auto ois pakko saada ajoon töiden vuoksi. Jos sen tuolla vakiopumpulla kasais niin pystyiskö ajamaan toimivasti pikkukierroksilla/pintakaasulla ettei ahdot ehdi nousta? Mitä käy jos antaa enemmän kenkää vakipumpulla, rupeaako vain puutumaan kun ei keitto riitä vai lahoaako koko vehje kun menee laihalle?
Kolmas: Kuulin että noita vakio mekaanisia pumppuja vois muokata ahtojen mukaan toimiviksi. Kuulin myös että joka pumpulle tätä ei voi tehdä. Miksei? Mulla on vain tuo yksi pumppu nähtävillä enkä tiedä mitä eroa sillä on muihin. Jos se sillä hoituu että reikä pohjaan ja nippa siihen ja ahtokotelolta paine sinne niin en käsitä miksei vois. Kuulemma tuo on se malli noista pumpuista jota ei parane muokata. Selvennystä kaipais.. Jos tuollasta vakiopumppua sitten muokkaa niin kuinka suurilla ahdoilla se vielä nostaa bensanpaineen ahtoja isommaksi? Ja missä vaiheessa loppuu tuotto.
Neljäs: Imusarjassa suurinpiirtein keskellä on reikä josta lähtee paksu letku, sekin on tukittu pultilla. Voiko siitä ottaa alipaineen dumpille vai pitääkö tehä johonkin muualle reikä? Mikä tuon letkun tarkoitus alunperin edes on?

Viides: Kaasarissa kaasuläpän yläpuolella on sellanen palikka mihin menee maajohto ja joku toinen johto mikä tulee jostain, en muista mistä. Noin vakiokaasarissa mikä tuossa aluksi oli, nyt kun on tuo turpoströmppä niin siinä ei ole palikkaa ollenkaan vaan reikä tukittu ruuvilla? Mikä se palikka on ja täytyykö mun pultata se tuohon nykyseen kaasariin kiinni ja laittaa se johto siihen?
Kuudes: Tein öljynpaluun öljypohjaan, se on viisto alaspäin ja öljy joutuu muutaman sentin matkan mennä ylöspäin. Muuten paluu on alusta asti suora alaspäin. Alkaako ahdistaa? Sisähalkaisija kyllä riittää.
Jos ei sytytä mistä puhun niin voin ottaa kuvia ja tarkentaa. Jos tämä viesti tuli väärälle alueelle niin voi siirtää.