Kiitoksia paljon Miksu, epätoivossa aina yrittää löytää uusia ratkaisuja, ja aina parempi jos ne olisivat halpoja toteuttaa.
Johtoja olen tarkistanut, liittimen puhdistanut, sulakkeet ja niiden kiinnitukset kokeillut, ohjausyksikköä en saanut auki, ja joidenkin mielestä vika ei olisi juotoksissa, koska juotoksia ei ole uudemmissa malleissa. Sinisellä ohjausyksikkö aukaistiin, mutta sanoivat että se on kunnossa?
Itse hydraulipumppua en ole päässyt kokeilemaan, koska en oikein osaa aloittaa tarkistusta. Koska en ole sähkömies minun vaikea lähteä mittaamaan jännitteitä pumpun toimintaan liittyen, voihan sitä aina tietenkin yrittää. Jos pumpun irroittaa, joutuu ilmaamaan jarrusysteemin, ja koko ABS- yksikkö on pakko ottaa irti, koska ohjausyksikköä ei saa irti (yksi torx- ruuvikanta pilalla).
Tyhmä kysymys: jos vikakoodina on tuo hydraulipumpun syöttöjännite niin eikö vika ole ennen hydraulipumppua johdoissa, tai pidemmälläkin eli vaikka edellisessä osassa mistä johdot tulevat siis moottorin ohjausyksikössä?

Voiko siellä olla vikaa eikä jännitettä tule ABS- hydrauliyksikölle?