Webasto taitaa haukata liki 10 A siinä vaiheessa, kun sisätilanpuhallinkin on päällä.
Jos auto on säännöllisesti kiinni tolpassa ja lähdöt suht vakio aikaan, jolloin kellon saa ajastettua syöttämään sähköä juuri esilämmityksen aikaan, tehokkaammasta laturista on iloa.
Oma autoni on usein ajossa vain 1-2 päivänä viikossa. Laitoin pelkän ylläpitolaturin, jolloin auto saa aina olla letkuruokinnassa (2 h/päivä tolpasta).
Webastolla lämmityksessä on hyvänä puolena nopeus. Sisätilanlämmittimellekin riittäisi kovimpia pakkasia lukuun ottamatta tunti, mutta kehnomman moottorinlämmittimen (etenkin 250-300 W pintakiinnitysmallit) kanssa tarvittaisiin enemmän kuin 2 h. Turhan pitkä esilämmitys sulattaa lumet auton katoltakin ja vedet tuppaavat jäätymään kylkiin tai ovien saumoihin. Ei hyvä sekään.