Sulakerasiaa pengottu, ei lähtenyt ei sitten millään ylös asti käsiin, vaikka miten yritti. Peilillä katselin kuitenkin alapuolelle, ja ainakin ne muutamat kohdat mitä näin, vaikutti olevan ihan OK, tosin voihan se olla jostain muualta kärvähtänyt. Päällisin puolin oikein siisti.
Oikean lyhyen ajovalon sulake oli kuitenkin vaihdettu 30A kokoon, joka heti selvittikin asiaa eteenpäin -> 10A sulake räpsähti iloisesti poikki samantien kun sen paikalleen laittoi ja puhaltimen moottori oli täysillä + vilkku oikealle päällä. Siispä tarkoittaa sitä, että omia kytkentöjä on tehty, mutta mitä, se on nyt arvoitus. Sulake pois oikealta lyhyeltä valolta, niin vilkut eikä puhallin pyöri valojen ollessa kakkosasennossakaan.
Purin ohjauspylvään muovit, vaihdoin uuden virtalukon pohjan vaikka vanha näytti silmämääräisesti ihan OK kuntoiselta. Ei vaikuttanut mihinkään. Otin vilkkuviiksiyksikön irti, jossa vilkuille meneviin karvoihin oli juotettu 2 kpl keltaista "12V" johdinta, joiden toinen pää meni originaaliliittimeen konsolin ja ohjauspylvään alareunan kohdille. En saanut mitään järkevää funktiota ko. johdoille, ne poikkaisemalla ei vilkkujen tai puhallinmoottorin käytös muuttunut, toimii siis vain ajovalojen ollessa kakkosasennossa. Puhaltimen kytkimelle tuli kaksi paksumpaa johtoa, täysin musta ja musta, missä muistaakseni oranssi raita. Poikkaisin sen poikki ja laitoin kytkimen päähän +12V jolloin vain kipinöi -> paloi käämit omasta päästä ja lopetin hommat toistaiseksi. Parempi aina kysyä viisaammilta.
Koetin etsiä netistä johtokaavioita, mutta aika heikolla on löytyvyys näköjään. Autosähköjutut ei ole olleet koskaan mikään lemppariaihe, varsinkaan nämä DIY-random-kytkökset, joten kaikki ajatukset on tervetulleita.
