Tuli tuossa loppu syksynä heräteostoksena käytyä hakemassa 79 vuotinen 242. 1200km tuli ajettua päivässä yhden auton takia
Matka sujui oikein leppoisasti, laatikko kahisi ja paukkui 1,2 & 3 vaihteella mutta sen ei annettu haitata. Ja ratti klappas mutta siitä myöhemmin...


Autohan on ollut papan silmäterä ja siinä välissä oli yksi lyhyt aikainen jobbari. Tosin papalla varmaan oli huonohko näkö, kun siellä täällä pikku lommoa. Eikä muistikaan tainnu kunnolla pelata, kun ei oo öljyjä kovin tiheään vaihdettu kun katselee karstan määrää öljykorkista

Peilit oli rikki, niin tuli vaihettua kiiltävämpää tilalle.

Joka tapauksessa joppari oli ostanu leimaamattomana ja leimalle oli "hitsannu" yhden paikan ja säätäny kaasaria
Takalattiamaton oli leikannu mattopuukolla paskaks ja lyöny reilunkokosen pellin parilla täpillä...
Ajattelin nopsaan säätää paremmin kaasaria, kun vei lähelle 20 litraa sataselle ja röpötteli. Kaasarin kylestä puuttu lämmönsäätimet yms ja ammottavat reiät vaan tilalla. Neulaa oli väännelty että ei menny laihalle

Hyvä käytetty kaasari tuli haettua, puhisteltua ja säädetty ohjearvoihin.

Laatikko tuli vaihettua harva booriseen m45 ja paikallaan ollut kahiseva tiheä boorinen m45 jokkisukoille, vaihossa tuli naplattua kaikkea kivaa pisteosaa


Alunperin oli tarkoitus tässä kevään aikana ylimaalata ja puunata kiva kesäauto, mutta tullu pari muuttujaa ja käyttöautona joutuu pitämään

Pitää kirjoitella lisää paremmalla aikaa mitä tullut tehtyä...