Juu siis sama selkosuomella.
Jos 2-3 syl suuttimet on auki kokoajan niin varmasti öljy peseentyy pois sylintereistä ja puristuspaineet katoaa.
En mitään kannen repimistä ole edes ehdottanut vaan yhdyn asentajasi mielipiteeseen ja toistan että vikadiagnoosini on boksivika, eli siis vika siinä moottorinohjausboksissa tai sitten johtosarjavika.
MITATKAA VAIKKA SIITÄ 2-SYL SUUTTIMEN JOHDOSTA, KATKOOKO SE MAADOITUSTA STARTISSA VAI MAADOITTAAKO KOKO AJAN.
Jos ei katko niin vikana on edellämainitut vaihtoehdot.
Bensahan tosiaan pesee sylinterit jos sitä sinne jatkuvasti painetaan ja ainakin vanhemmissa tuo ruiskutus annetaan kahden sylinterin sykleissä eli voisi äkkiä ajateltuna tuo ehdotukseni olla ihan looginen.
Selvemmin en valitettavasti osaa ajatuksiani julkituoda, pahoittelut siitä.