Minä vuonna olisi realistista odottaa rikkoutuvan tuo puhuttu 100 000 täyssähkösen auton raja? Entä edes 50 000 jos nykyisiä myyntimääriä tarkastelee? 
Nykymyynnillä ei koskaan, vanhimmat keritään paalata ennemmin.
Ihan riippuu politiikasta millaisia porkkanoita ja keppejä tullaan tarjoamaan. Ja toki myös valmistajilta tarvitaan järkeviä kohtuuhintaisia malleja. Nyt on liikaa highendissä painopiste.
Olis iso mullistus nykyiseen nähden jos päästäisiin edes 10.000 sähköauton vuosimyyntiin Suomessa. Silloinkin kestäisi viitisen vuotta että se 50.000 kertyy.
Kolmivaihetöpselihän ei ole välttämättömyys muuten kuin kovilla ajomäärillä. Omat normiajot ehtis hyvin ladata 16A valovirrasta yön yli, nyt käytän sitä vaan lyhyelti ja pienellä virralla pienen akkukapasiteetin täyttöön. Harvoin sitä kaikkea monensadan kilometrin rangea päivässä kuluttaa, ja silloin voi käydä pikalatausasemalla ihan kuin ennenvanhaan käytiin "tankilla".