0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Itse olen kyllä tulossa paikalle, jos osallistujia on...
Suoraan sanoen olen itse erittäin kiinostunut tulemaan paikalle myös. Se että äijät turisee hyvällä välillä 400mx700m parkkipaikalla ei pitäs aiheuttaa ongelmaa. Sinne ketään olla halailemaan tulossa
Pistetään kanssa oma nimi listaan Suurella varauksella kylläkin. Täytyy saada eka auto säätöihin, että uskaltaa täältä asti sinne lähteä. 2006 S60R
Juuri näin. Joku tästä nyt voi pahoittaa mielensä, mutta minusta on täysin turhaa perua tämän kaltainen tapahtuma. Varsinkin kun nuo Korona-luvut on mitä on ja kyseessä on ulkotapahtuma. Volvoja piha täyteen ja hyvää mieltä jakoon!
YleisötilaisuudetAluehallintovirasto on rajannut sisä- ja ulkotiloissa järjestettävien yleisötilaisuuksien henkilömäärän enintään kuuteen henkilöön (voimassa 14.5.2021 asti).AVI:n sivuilla on vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin.Kaikissa tapahtumissa pitää noudattaa erityistä huolellisuutta maskien käytössä ja turvaväleissä.YksityistilaisuudetSuositellaan, että kaikkia yli kuuden hengen kokoontumisia rajoitetaan 27.2.2021 alkaen.
Itse olen sitä mieltä, että turvavälejä noudattamalla tämä lienee ihan asiallinen miitti. Tuskin tuolla kukaan iholle on muutenkaan tulossa.