Ajattelin vielä palata tähän 2.0d nykimis ongelmaan. Autossa siis on jo vaihdettu moottorinohjausyksikkö siemens->bosch(kosteutta oli siemensissä), ilmamassa-anturi, ahtopaineventtiili, polttoainepumpun liittimet, egr & dpf poistettu. Nyt viimeisimpänä sain vinkin paikalliselta volvo mestarilta että 2-tahti öljyä laittaa polttoaineen sekaan, niin se voitelisi korkeapaineventtiilin jos siinä vaikka sattuisi vikaa olemaan. Lueskelin että jollakin oli korjaantunut vika v50 2.0D:ssä polttoaineenlämpötila-anturin vaihdolla. Kysäisin sitten siniseltä tätä anturia, mutta ei kuulemma ole erikseen vaan se on kiinteänä polttoainepumpussa. Ilmeisesti V50 ja V70 poikkeavat toisistaan tuossa vaikka sama kone onkin. Jollakin oli tämä nykiminen korjaantunut rikkinäisten johtojen vaihdolla, olisin kiinnostunut kuulemaan mistä johdot voisivat olla kuluneet jos jollain tietoa olisi? Tässä vielä olisi OBD palikalla otettuja lukemia mitä sain. 50km/h:ssa yritin ottaa tiedot silloin kun tätä nykimistä tapahtuu, K-LÄPÄN_AS E(%) lukemaa en vahingossa tallentanut.
