RallyBaron  Samppasport

Öljynvaihto ja siitä seuranneet ongelmat -07 Volvo C30 T5

  • 3 Vastauksia
  • 1777 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Iceman

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Elikkäs käytin tänään auton öljynvaihdossa ja samalla autosta, -07 Volvo C30 T5, vaihdettiin myös öljynsuodatin.

Mitään ongelmia ennen öljynvaihtoa ei ollut, mutta kyseisen operaation jälkeen autosta kuuluu veto päällä hirveä suhina kiihdyttäessä ja samalla tuntuu että tehoja on kadonnut. Myös moottoritielle kiihdyttäessä auto välillä nykii oikein kunnolla.

Mitäs osia ovat joutuneet irroittamaan öljynsuodatinta vaihdettaessa T5-moottoriin ja mistähän etsiä mahdollista vikaa?

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Öljynvaihto ja siitä seuranneet ongelmat -07 Volvo C30 T5
« Vastaus #1 : 28.04.2017, 21:53:58 »
Muistaakseni hommaa helpottaa kun ahtoletkun liitoksen avaa, eli olisko jääny ahtoletkun liitos auki.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1716
  • www.vrcf.fi
Vs: Öljynvaihto ja siitä seuranneet ongelmat -07 Volvo C30 T5
« Vastaus #2 : 28.04.2017, 22:07:58 »
Joko yllämainittu, tai sitten rikottu putki/letku

Poissa hande

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
Vs: Öljynvaihto ja siitä seuranneet ongelmat -07 Volvo C30 T5
« Vastaus #3 : 29.04.2017, 07:29:49 »
Olettaisin, että C30 putsari on samassa paikassa kuin tuossa -06 C70 T5:ssa...
Siinä ei ole mitään tarvetta koskea ahtoputkiin suodattimen vaihdon yhteydessä.
XC60 2.4D aut. -10
C70 T5 aut. -06

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron