laitampa tähän samaan lisää kyselyä..
itselläni myös 850 automaatti farkku.. pakille laittaessa kopsahtaa vähän,ei paljoa,silleen et just huomaa..
mutta ongelman ydin on tämä.. katsastuksen yhteydessä havaittiin,ettei pakkivalo pala,no eka syytin tietty katkaisiaa joka oli ehjä..sit laatikon päältä sai säädettyä sitä "vaihtajaa".. oli niinkin tarkka että muutama milli suuntaan tai toiseen,nii pakivalo joko paloi tai ei. no saatiin se näin toimimaan ja toimikin hienosti kk päivät..nuolivalo vilkku hetken,ennenkuin rauhoittui,ja poistui.
nyt sit tuli käytyä pitempi reissu ja siinä sitten erästä rekkaa ohittaessani,kiktauni ei ruvennukkaan yhteistyöhön
vaan kuului sellainen "relemäinen" darrausääni ja sit laatikko vaihtoi hirveen laiskasti vähän pienemmälle pykälälle..
tätä tekee siis vain jos erittäin agressiivisesti polkaset kaasun lattiaan.. sievästi kiihyttäessä pelaa normisti...
no ton darrausäänen jälkeen havaitsin samalle illalle pimeellä pakittaessani pakkivalon jälleen kadonneen...
eli voiko siel laatikonpäällä kun on se "vaihteensiirtäjä-valitisija-mikälie-vipu,jossa on myös paljon jotain sähköhärpäkkeitä" olla vain niin "väljä" et lompsahtaa jotenkin väärään asentoon ja sit ei toimi pakkivalo ja muutenkin vaihteet ehkä vähä terävämmin pykältää..kun normistihan tuo looda vaihtaa nii pirun tasaseen.. öljyä on,
se on katottu ja laatikkol ei oo ajettu kun n.250tkm....
kertokaas viisaammat mistä ruppeen vikaa kaiveleen? koodia ei anna... ja auton bensankulutus pysy normina,ettei ainakaan siihen vaikuta...
säädänkö taas vain vipusen kohdilleen,että pakkivalo palaa,ja koitan olla kiihyttelemättä kovin agresiivisesti ?