Kiitos vinkeistä. Puslat on vanhat, en tiedä koska on vaihdettu, mutta ei ainakaan tunnu väljää eikä kolahtele kuopissa. Jouset ovat myös ehjät. Mittauspöytäkirja antaa loppuarvoiksi auraukselle vasen 0°10' oikea 0°11' yhteensä 0°22'. Etupyörien camber-kulmat ovat vasen 0°24' ja oikea 0°23'. Pitäisi kai olla ok? Muutama asia ihmetyttää. Säädettäessä aurauskulmia vasemman raidetangonpään vastamutteri oli todella tiukka ja asentajalla oli vaikeuksia saada sitä liikkumaan. Voisiko olla, että on säädetty enemmän helpompaa, eli oikealta puolelta. Toinen outo asia on, että molemmat camber-kulmat on säädetty siten, että molemmilta puolilta säätövara on vedetty lähes oikeaan reunaan menosuuntaan katsottuna. Voisiko nämä vaikuttaa? Eniten tässä ihmetyttää, että auto kyllä kulki souraan ennen kulmien säätöä vanhoilla väljillä raidetangonpäillä sekä uusilla päillä asennuksen jälkeen, vaikka silloin ainakin auraus/haritus oli varmasti pielessä kun ajelin viikon verran ennen kulmien säätöä.